جستجو

رشد ارز تون TON به دلیل پلتفرم های داخل شبکه اش

رشد ارز TON

اکوسیستم TON شاهد هجوم قابل توجهی از کاربران جدید در میان پروژه های جدید امیدوارکننده ای است که در بلاک چین اش ظاهر می شوند.
موضوعی که در ماه های اخیر در کریپتو مورد بحث قرار گرفته است، گسترش بلاک (TON) و توکن اصلی آن، TON بوده است.
TON که در ابتدا در سال ۲۰۱۸ توسط برنامه پیام‌رسانی شده همنام توسعه یافت، به عنوان پلتفرمی برای برنامه‌ها و خدمات غیرمتمرکز توصیف شد.
اتصال TON به برنامه پیام رسان تلگرام به جلب توجه مخاطبان کمک کرد.

عامل مهم دیگر تمرکز بنیاد تون TON بر ایجاد یک اکوسیستم قوی است. Grants و TON Open League مشوق هایی را برای برنامه های کاربردی توسعه بلاک چین ارائه می دهند.

در ماه‌های اخیر، زنجیره بلوکی رشد چشمگیری داشته است،

زیرا تعدادی از برنامه‌های کاربردی مبتنی بر شبکه شروع به کار کرده‌اند. در اینجا برخی از محبوب ترین آنها وجود دارد:

Dedust

پلتفرم DeDust یک صرافی غیرمتمرکز است که در نوامبر ۲۰۲۲ به عنوان یک بازار توکن غیرقابل تعویض (NTF) راه اندازی شد و از آن زمان گسترش یافته است. امروز، این پروژه به یک پلتفرم صرافی کامل تبدیل شده است که در آن کاربران می توانند ارزهای دیجیتال را مبادله کنند و از نقدینگی توکن ها درآمد کسب کنند. در حال حاضر، DeDust یکی از بزرگترین برنامه های غیرمتمرکز در اکوسیستم TON است که حجم معاملات روزانه آن ۳۰.۵ میلیون دلار است. کاربران می توانند پس از اتصال به کیف پول TON سازگار مانند Tonkeeper، Tonhub یا موارد دیگر، مستقیماً از طریق یک رابط مبادله بصری، دارایی ها را مبادله کنند. فرآیند تبادل ساده است و نیازی به مجوز یا مجوز اضافی ندارد. سایر ویژگی های مفید شامل ردیاب نمونه کارها غیرمتمرکز است که دارایی های ذخیره شده در کیف پول کاربران را ردیابی می کند. DeDust همچنین فرصت‌های درآمد غیرفعالی را از طریق قرار دادن توکن خود به نام SCALE ارائه می‌کند، که از طریق آن کاربران سهمی از کارمزد کمیسیون را دریافت می‌کنند. برنامه شرط‌بندی یک طرفه SCALE یک پاداش روزانه ارائه می‌کند که بستگی به مقدار توکن‌های شرط‌بندی شده و حجم هزینه‌های کسب‌شده در مبادله دارد. SCALE با استفاده از درآمد حاصل از پروتکل برای خرید مجدد SCALE و توزیع آن بین شرکت‌کنندگان، برنامه شرط‌بندی را حفظ می‌کند. SCALE را می توان در Dedust، STON.fi و BingX معامله کرد.

NOTCOIN

ارز Notcoin اولین بار در نوامبر ۲۰۲۳ راه اندازی شد و به سرعت محبوبیت پیدا کرد. در می ۲۰۲۴، Notcoin پس از توزیع بیش از ۸۰ میلیارد توکن بین کاربران و کسب ارزش بازار بیش از ۹۰۰ میلیون دلار، رسماً در چندین صرافی متمرکز فهرست شد. از آن زمان، ارزش بازار آن به بالاترین رقم تاریخ ۲.۸ میلیارد دلار رسیده است. تا جولای ۲۰۲۴، این پروژه بیش از ۳۰ میلیون کاربر را جذب کرده بود. Notcoin به بازیکنان برای انجام وظایف، که عمدتا شامل ماموریت‌های بازی با کلیک‌کننده‌های روی صفحه و سیستم امتیازدهی است، پاداش می‌دهد. بازیکنان همچنین می توانند با دعوت دوستان به بازی، ورود منظم به برنامه و پیوستن به تیم ها، درآمد خود را افزایش دهند. وینسنت مالیپارد، مدیر بازاریابی در پلتفرم تحلیلی IntoTheBlock، به کوین تلگراف گفت: «من شخصاً این بازی را امتحان کردم و متوجه شدم که این یک راه خلاقانه و جذاب برای جذب کاربران جدید به فضای کریپتو است. مدل Tap-to-Earn ساده و در عین حال اعتیادآور است و به کاربران امکان می دهد ارز درون بازی کسب کنند که می تواند به توکن های واقعی در بلاک چین TON تبدیل شود.

Tonstakers

برنامه Tonstakers پروتکل پیشرو برای سهام در شبکه TON و یک پلتفرم اپن سورس و غیرمتمرکز لیکویید استیکینگ است. Liquid Staking فرآیندی است که در آن کاربر توکن «پایه» را قفل می‌کند و در ازای آن توکن نقدینگی مشتق را دریافت می‌کند که می‌تواند در بازارهای ثانویه فروخته شود. بازیکنانی که در Tonstaker سهام دارند tsTON – مشتق Toncoin (TON) – دریافت می‌کنند. یک رمز درآمدزا است که در طول زمان بر اساس میانگین درصد بازدهی قابل اعمال پاداش دریافت می کند.

این به دارندگان این امکان را می دهد تا با تونکوین بیشتری نسبت به آنچه در ابتدا قرار داده بودند از برنامه خارج شوند. توکن را می توان با سایر دارایی ها مبادله کرد یا در پلتفرم های پشتیبانی شده برای تراکنش هایی مانند وام دهی، سرمایه گذاری و تامین نقدینگی استفاده کرد. Tonstaker بیش از ۳ درصد بازده سالانه tsTON را ارائه می دهد. بر اساس این پلتفرم، بیش از ۷۱۰۰۰ دارنده توکن TON دارایی هایی با ارزش کل بیش از ۲۶۰ میلیون دلار را در اختیار دارند.

Wallet

کیف پول تلگرام که یک کیف پول رمزنگاری شده است که مستقیماً با برنامه پیام رسانی تلگرام ادغام می شود. برای تنظیم آن، کاربران عبارت @wallet را در اپلیکیشن تلگرام جستجو می کنند و سپس دستورالعمل های ربات را دنبال می کنند. پس از تکمیل تنظیمات، درست در ستون اصلی تلگرام به همراه سایر تنظیمات ظاهر می شود.

رشد چشم گیر بلاکچین TON زحمت دست اندرکاران موارد داخل متن

کاربران می توانند کریپتو ارسال و دریافت کنند، کریپتو را با کارت بانکی خود شارژ کنند و از طریق یک بازار همتا به همتا مبادله کنند. یکی از ویژگی های کلیدی کیف پول، انتقال فوری ارزهای دیجیتال بدون کمیسیون بین کاربران تلگرام در چت است. کیف پول به صورت ربات در تلگرام پیاده سازی می شود. کاربران برای دسترسی به آن فقط به یک حساب کاربری نیاز دارند.

دامنه های TON

با سرویس نام دامنه TON (DNS)، هر کاربر اکوسیستم TON می تواند نام دامنه منحصر به فرد خود را ثبت کند. دامنه ها را می توان به عنوان نام مستعار در زنجیره بلوکی TON به جای آدرس کیف پول استاندارد استفاده کرد که به خاطر سپردن آن دشوار است. وب سایت ها یا قراردادهای هوشمند را می توان به یک دامنه گره زد.

برای ثبت یک دامنه، کاربران باید یک کلمه بیاورند و سپس برای شروع یک مزایده پیشنهاد دهند. پس از ارائه پیشنهاد، حراج به مدت یک ساعت ادامه دارد. اگر بعد از یک ساعت هیچکس پیشنهاد دوم را انجام نداده باشد، کاربر حق استفاده از دامنه را دارد. اندازه پیشنهاد اولیه به وجود مزایده فعال برای دامنه انتخابی و همچنین اندازه کلمه و تقاضا برای آن بستگی دارد. هر پیشنهاد جدید ۵٪ بزرگتر از اندازه قبلی است. TON DNS دارای مزیتی نسبت به سرویس‌های DNS سنتی است که با استفاده از دومی، کاربران یک نام دامنه را از یک سازمان تجاری متمرکز اجاره می‌کنند. TON DNS یک سیستم نام دامنه کاملاً غیر متمرکز است. هیچ مدیری نمی تواند دامنه کاربر را مسدود کند.

منبع : cointelegraph

۵/۵ - (۱ امتیاز)
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *