جستجو

رای دهندگان کریپتو رو برای ترامپ بدایند ، عملکرد ضعیف هرس در مقابل کریپتو

رای دهندگان کریپتو رو برای ترامپ بدایند ، عملکرد ضعیف هرس در مقابل کریپتو

به نظر می رسد کامالا هریس در تلاش است قول دهد که در صورت انتخاب مجدد در کاخ سفید، موضع خود را در مورد ارزهای دیجیتال تغییر خواهد داد، اما پیام او در حال فروپاشی است.

کامالا هریس در رویداد “Crypto4Harris” خود در ۱۴ آگوست این شانس را داشت تا بسیاری از زمینه هایی را که دونالد ترامپ از زمان حضورش در کنفرانس بیت کوین ۲۰۲۴ در نشویل به دست آورده بود، به دست آورد. فرصتی برای آسودگی بخشیدن به بلوک رای‌دهی ارزهای دیجیتال در حال رشد و تعهد برای رفع محدودیت‌های ناامیدکننده‌ای که دولت بایدن – دولت او – وضع کرده است.

✅اما او آن را منفجر کرد.

یا، بهتر است بگوییم، کمپین او آن را منفجر کرد. تنها حضور او در تالار شهر Crypto4Harris به عنوان یک لوگو در گوشه سمت راست بالا بود. هریس در این رویداد حضور نداشت و هیچ بیانیه یا امتیاز واقعی برای پلتفرم ارائه نشد.

اما علیرغم برخی از بازیکنان سنگین در ابتدا – شومر توسط مارک کوبان معرفی شد که او نیز هرگز دوباره ظاهر نشد – بینندگان به سرعت این احساس را پیدا کردند که محتوای زیادی وجود ندارد. این یک تظاهرات و یک نمایش اهدایی بود، نه چیزی که واقعاً دندان های شما را در آن فرو کنید.

اما پرزیدنت جو بایدن اقدام کنگره را وتو کرد و SAB-121 را علیرغم خواست دو حزب دو حزب بر جای گذاشت. رهبری شومر در آن رای، اساساً او را از دولت فعلی در حوزه رمزنگاری جدا کرد، که به نوبه خود، از جاذبه ظاهر او در این رویداد می کاهد.

رای دهندگان کریپتو رو برای ترامپ بدایند ، عملکرد ضعیف هرس در مقابل کریپتو

اظهارات او نیز کاملاً عمومی و بی صدا بود، تقریباً به گونه ای که گویی به او دستور داده شده بود که قبل از اینکه کمپین هریس بتواند پلتفرم رمزنگاری خود را تشکیل دهد، چیزی الزام آور نگوید. شومر در سخنرانی هفت دقیقه ای از پیش نوشته شده خود ۱۳۰۹ کلمه گفت و یکی از آنها بیت کوین نبود.

رای دهندگان خواهان مقررات هستند، بله. آنها می خواهند کلاهبرداری ها ناپدید شوند و فناوری های جدید نوآورانه شکوفا شوند. اما آنها همچنین می خواهند در مورد سرمایه گذاری های فعلی خود بدانند. آنها می خواهند بدانند که آیا بیت کوین آنها ایمن است یا خیر، آیا اجازه استخراج آن را دارند یا خیر، و آیا دولت قصد دارد نحوه استفاده آنها را تماشا و/یا کنترل کند.

بسیاری از عناوین این رویداد در مورد وعده شومر برای “تصویب چیزی از سنا و قانونگذاری تا پایان سال جاری” است. اما این به چه معناست؟

اگر تا پایان سال باشد، پلتفرمی تحت مدیریت هریس نخواهد بود، پس چرا رای دهندگان باید نظر خود را در این مقطع تغییر دهند؟ چه کسی می تواند بگوید که وتو دوباره استفاده نمی شود؟بنابراین، Crypto4Harris موفقیت بزرگی نبود. پس چی؟ کمپین هریس فرصت های دیگری برای جلب نظر رأی دهندگان ارزهای دیجیتال خواهد داشت، اما آنها بهتر است حرکت کنند.

ترامپ در این مقطع کنترل بسیار قوی ای بر بلوک دارد، زیرا به نقطه نظرات واقعی سیاستی که او همچنان به آن ضربه می زند. او متعهد شد که یک ذخیره استراتژیک فدرال بیت کوین را حفظ کند و گفت که در روز اول ریاست جمهوری دوم خود، گری جنسلر، رئیس SEC را برکنار خواهد کرد.

این چیزی است که رای دهندگان می خواهند بشنوند.

بدون شک اظهارات قوی تری از کمپین جمهوری خواهان در پاسخ به این تیترهای جدید هریس وجود خواهد داشت.

اما حمایت او تزلزل ناپذیر نیست. تاریخچه ترامپ با کریپتو ناقص است، و همانطور که همه می دانیم، او اغلب از سناریو خارج می شود. میلیون‌ها رای‌دهنده بلاتکلیف وجود دارند که می‌توانند طی چند ماه آینده برنده شوند.

فقط باید بهتر از راه اندازی Crypto4Harris باشد.

منبع : cointelegraph

به این مطلب امتیاز دهید!
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *