جستجو

صرافی Mt.gox همه بیت کوین هارو بده و قال قضیه رو بکن

صرافی از کار افتاده Mt. Gox در اولین تراکنش بزرگ خود از پایان ماه جولای تاکنون حدود ۱۲۰۰۰ بیت کوین را به یک آدرس کیف پول جدید و ناشناخته منتقل کرده است.

صرافی Mt.Gox حدود ساعت ۱۱:۳۹ بعد از ظهر UTC در ۲۰ آگوست ۱۲۰۰۰ بیت کوین به ارزش ۷۰۹.۴ میلیون دلار را به یک آدرس خالی که با “۱PuQB” شروع می شد ارسال کرد.

همچنین ۱۲۶۵ بیت کوین به ارزش ۷۴.۸ میلیون دلار به آدرسی که با “۱Jbez” شروع می شود، ارسال کرد، که در Arkham Intelligence به عنوان کیف پول سرد Mt. Gox برچسب گذاری شده است. وجوه از آن زمان جابجا نشده است.

صرافی Mt.gox همه بیت کوین هارو بده و قال قضیه رو بکن این حرکت عمده می‌تواند به این معنی باشد که صرافی Mt.Gox در حال آماده شدن برای توزیع بیت‌کوین بیشتر به طلبکاران خود است، که پس از هک شدن صرافی ارز دیجیتال و سپس سقوط در سال ۲۰۱۴ منتظر بازپس‌گیری رمزارز خود بودند.

اگرچه رئیس تحقیقات Galaxy، الکس تورن، غیر از این اعتقاد دارد.

تورن بر این باور است که تنها مقدار کمی از وجوه نقل مکان شده – ۷۴.۵ میلیون دلار – برای توزیع در نظر گرفته شده است و مابقی به “کیف پول سرد” منتقل شده است.

در هر صورت، این اولین حرکت بزرگ از ۳۰ جولای است، زمانی که Mt. Gox 47229 BTC را در یک دوره سه ساعته به سه کیف پول ناشناخته منتقل کرد.

در آن زمان، Arkham Intelligence مشکوک بود که ۳۳۱۰۵ بیت کوین به آدرسی متعلق به صرافی رمزنگاری BitGo، یکی از متولیان کار با Mt. Gox Trustee برای بازگرداندن وجوه به طلبکاران، رفته است.

دو هفته بعد، این کیف پول یک تراکنش آزمایشی را قبل از ارسال کل مبلغ به یک آدرس کیف پول ناشناخته دیگر ارسال کرد، جایی که از آن زمان تا کنون ادامه دارد.

طبق داده‌های CryptoQuant، حدود ۶۸ درصد از وجوه Mt. Gox بین طلبکاران توزیع شده است.

صرافی Mt.gox همه بیت کوین هارو بده و قال قضیه رو بکن

از زمان انتشار، Mt.gox هنوز مقدار قابل توجهی بیت کوین در اختیار دارد – ۴۶۱۶۴ BTC به ارزش تقریباً ۲.۷ میلیارد دلار.

جالب اینجاست که به نظر می رسد طلبکاران Mt. Gox انتظارات را نادیده گرفته اند، و به نظر می رسد طلبکاران بیت کوین مجدد خود را حفظ کرده اند.

Lukas Enzersdorfer-Konrad، معاون مدیرعامل Bitpanda در اوایل این ماه به Cointelegraph گفت که لازم به یادآوری است که Mt. Gox یکی از اولین صرافی‌های دوران کریپتو بود، بنابراین افرادی که از آن استفاده می‌کردند «اوایل عصر کریپتو بودند».

برای آنها، بیت کوین فقط یک دارایی نیست، بلکه یک فناوری و ایده ای است که آنها واقعاً به آن اعتقاد دارند. این بدان معنا نیست که هرگز نمی فروشند، بلکه بر زمان فروش و تعداد آنها تأثیر می گذارد.

ماریا کارولا، مدیر عامل صرافی رمزارز StealthEX، به کوین تلگراف گفت که این طلبکاران ترجیح می‌دهند کوین های خود را حفظ کنند «در درجه اول به دلیل انتظارات افزایش قیمت در آینده، با هدف بازده بالقوه بالاتر».

او اضافه کرد که فروش وجوه آنها “می تواند به معنای مالیات بر عایدی سرمایه قابل توجهی باشد”، در حالی که نگه داشتن وجوه می تواند به سرمایه گذاران اجازه دهد تا “این مالیات ها را به تعویق بیندازند یا منتظر شرایط بازار مطلوب تر باشند.

منبع : cointelegraph

۵/۵ - (۱ امتیاز)
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *