جستجو

میم کوین های ترون رویا فروشی رو شروع کردند!

میم کوین های ترون رویا فروشی رو شروع کردند!

یک معامله گر ناشناس در شبکه Tron پیشنهاد اولیه ۱۰۰۰ دلاری را به بیش از ۷۵۰۰۰۰ دلار تبدیل کرد و یک memecoin جدید مبتنی بر ترون به نام SunWukong را معامله کرد.

پلتفرم داده‌های بلاک چین Arkham Intelligence در پستی در ۲۱ اگوست در X، به اشتراک گذاشت که معامله‌گر ۴۳.۸ میلیون توکن SUNWUKONG را به قیمت اولیه ۹۹۷ دلار خریداری کرده است.

ارزش Memecoin SunWukong پس از اقدام جاستین سان، بنیانگذار Tron برای تغییر تصویر نمایه خود در X به تصویری از Sun Wukong افزایش یافت – شخصیتی از یک بازی ویدیویی جدید منتشر شده است.

این بازی در ۲۰ آگوست راه اندازی شد و همچنین رکوردهای خود را به ثبت رساند و در ۲۴ ساعت اول خود بیش از ۲.۲ میلیون کاربر همزمان در پلتفرم بازی Steam را از آن خود کرد و آن را به عنوان یکی از محبوب ترین بازی های تک نفره عرضه شده در تاریخ این پلتفرم تثبیت کرد. .

طبق داده‌های DexScreener، ارزش توکن از حدود ۳۰۰۰ دلار به ۱۷ میلیون دلار افزایش یافت که در کمتر از ۱۲ ساعت بیش از ۵۶۶۵۰۰ درصد افزایش یافت.

دارایی ممکوین معامله گران از ارزش ۱۰۰۰ دلاری به ۷۵۰۰۰۰ دلار در اوج در طول رالی رسید.

میم کوین های ترون رویا فروشی رو شروع کردند!

قیمت memecoin از آن زمان تا کنون ۵۸ درصد از بالاترین قیمت خود کاهش یافته است و ارزش بازار این توکن در زمان انتشار به ۷.۴ میلیون دلار رسیده است.

اما فعلاً همه اینها همچنان سود کاغذی است.

داده های Tronscan نشان می دهد که معامله گر حتی یک توکن SunWukong را نفروخته است. این باعث می شود دارایی فعلی آنها در زمان انتشار حدود ۳۲۹۰۰۰ دلار باشد.

میم کوین های ترون رویا فروشی رو شروع کردند!

این معامله در بحبوحه رشد بسیار زیاد SunPump مبتنی بر memecoin مبتنی بر Tron انجام می شود، پروتکلی که همنام خود را از Sun می گیرد.

در ۱۲ روز پس از راه اندازی آن در ۱۰ آگوست، توسعه دهنده memecoin مبتنی بر Tron در حال حاضر بیش از یک میلیون دلار درآمد داشته است.

SunPump یک محصول تقلیدی از pump.fun محبوب مبتنی بر memecoin مبتنی بر Solana است که باعث افزایش فعالیت memecoin در شبکه  سولانا شده است و از زمان راه‌اندازی آن در ژانویه امسال، درآمد خیره‌کننده ۹۵ میلیون دلاری ایجاد کرده است.

در حالی که ظهور تجارت memecoin توسط طرفداران آن جشن گرفته شده است، دیگران دارایی های سوداگرانه را به دلیل “استخراجی” بودن مورد انتقاد قرار داده و ادعا می کنند که اصول واقعی کریپتو را از بین برده اند.

منبع : cointelegraph

به این مطلب امتیاز دهید!
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *