جستجو

بیت کوین دیگه نباید بریزی ، بریزی برگشتت سخت میشه!!

بیت کوین دیگه نباید بریزی ، بریزی برگشتت سخت میشه!!

به گفته یک تحلیلگر کریپتو، اگر بیت کوین می خواهد روند صعودی بلندمدت خود را حفظ کند، باید از سقوط به زیر ۵۶۰۰۰ دلار جلوگیری کند.
به گفته یک تحلیلگر رمزارز، حرکت بعدی بیت کوین باید یک Higher High را در نمودار قیمت به ثبت برساند تا روند صعودی خود را دست نخورده نگه دارد پس از اینکه اخیراً به زیر ۵۸۰۰۰ دلار سقوط کرد.

متیو هایلند، تحلیلگر ارزهای دیجیتال در ۳۰ آگوست در یک ویدیوی تحلیلی توضیح داد: «ما واقعاً باید شروع به جهش از این وضعیت و رسیدن به بالاترین سطح کنیم تا بیشتر تأیید کنیم که در این روند صعودی هستیم که از ماه اگوست در آن قرار داشتیم.

❇️برای حفظ روند صعودی بیت کوین نباید زیر ۵۶۰۰۰ دلار سقوط کند

بیت کوین باید بالاتر از سطح ۵۷.۷ هزار دلار باقی بماند، با این حال، اگر بخواهد سقوط کند، در نهایت باید این سطح ۵۶ هزار دلار را حفظ کند،

با این حال، برخی از معامله گران بر این باورند که بیت کوین باید قبل از سرگیری روند صعودی خود، بسیار پایین بیاید.

در ۷ آگوست، مارکوس تیلن، رئیس بخش تحقیقات ۱۰x Research، به فعالان بازار پیشنهاد کرد که منتظر بمانند تا قیمت بیت‌کوین به پایین‌ترین حد ۴۰۰۰۰ دلار برسد تا زمان ایده‌آل ورود آنها به بازار صعودی باشد.

طبق داده‌های CoinMarketCap، در زمان انتشار، بیت‌کوین با قیمت ۵۹,۲۱۸ دلار معامله می‌شود که طی همان ۲۴ ساعت از افت به ۵۷,۹۲۵ دلار باز می‌گردد.

بیت کوین دیگه نباید بریزی ، بریزی برگشتت سخت میشه!!

به طور کلی، هایلند بر این باور است که بیت کوین پیش از انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده در ۵ نوامبر، همچنان “یک افت” را شاهد خواهد بود.

او همچنین می‌بیند که سپتامبر «عمدتاً عملکرد جالبی دارد، که از نظر تاریخی بدترین ماه عملکرد برای بیت‌کوین است».

با این حال، کوین تلگراف اخیرا گزارش داد که اقدام قیمت بیت کوین در ماه سپتامبر ممکن است منعکس کننده روندهای «خسته کننده» سال های گذشته نباشد، زیرا فشار فروش ماینر بیت کوین تثبیت شده است و نسبت عرضه استیبل کوین نشانه های صعودی را نشان می دهد.

در همین حال، معامله گر کریپتو با نام مستعار Jelle با ۹۱۰۰۰ دنبال کننده X خود به اشتراک گذاشت که یک نمای کوچک شده و چند ساله از نمودار قیمت بیت کوین نشان می دهد که بیت کوین همچنان در مسیر رسیدن به مرز شش رقمی در کوتاه مدت است، هدفی که بسیاری از معامله گران مورد هدف قرار گرفته اند. حدس و گمان در مورد

بیت کوین دیگه نباید بریزی ، بریزی برگشتت سخت میشه!!

این الگوی چند ساله فنجان و دسته دارای یک هدف ۶ عددی است.

جل افزود: «در حال حاضر بسیاری از آن دست کشیدند، اما من تقریباً مطمئن هستم که تا پایان سال به این هدف بسیار نزدیک‌تر خواهیم شد.»

منبع : cointelegraph

به این مطلب امتیاز دهید!
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *