جستجو

دیگر کسی به NFT نگاهم نمیکند

دیگر کسی به NFT نگاهم نمیکند

حوزه NFTها در آگوست ۲۰۲۴ با کاهش شدید فروش ماهانه به ۳۷۴ میلیون دلار – کمترین میزان در سال جاری، مواجه شدند.

فروش توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) در ماه اگوست ۳۷۴ میلیون دلار در ماه را ثبت کرد که به روند نزولی خود ادامه داد و کمترین فروش ماهانه خود را در سال ۲۰۲۴ ثبت کرد. این اولین باری است که کلکسیون‌های دیجیتال حجمی کمتر از ۴۰۰ میلیون دلار در سال جاری ثبت کردند.

دیگر کسی به NFT نگاهم نمیکند

داده‌های ردیاب NFT CryptoSlam نشان می‌دهد که کلکسیون‌های دیجیتال در آگوست ۲۰۲۴ فقط ۳۷۴ میلیون دلار فروش ماهانه داشتند. برخلاف بالاترین رکورد ماهانه آن در سال ۲۰۲۴ که ۱.۶ میلیارد دلار در ماه مارس بود، حجم ماهانه آگوست ۷۶ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

حجم فروش ماهانه NFT همچنان در حال کاهش است

حوزه NFT ها سه ماهه اول سال ۲۰۲۴ را قوی شروع کردند و مجموع فروش آن ۴.۱ میلیارد دلار بود. با این حال، محصولات کلکسیونی دیجیتال نتوانستند این شتاب را حفظ کنند و حجم کل به ۲.۲۴ میلیارد دلار در سه ماهه دوم کاهش یافت – کاهش ۴۵ درصدی نسبت به سه ماهه.

علیرغم افزایش فروش هفتگی در هفته آخر آگوست، NFTها نتوانسته اند افت ثابتی را که در آوریل شروع شد و فروش به ۱.۲ میلیارد دلار کاهش یافت، بشکنند.

در ماه جولای، NFTs حجم فروش ۴۲۷ میلیون دلاری را ثبت کرد. با این حال، علیرغم مشارکت کمتر در حجم فروش ماهانه، جولای افزایش ۸۷ درصدی در معاملات NFT را نشان داد. داده ها نشان داد که تراکنش های NFT از ۵.۷ میلیون در ژوئن به ۱۰.۷ میلیون در جولای افزایش یافته است.

در ماه آگوست، NFT ها ۷.۳ میلیون تراکنش داشتند که نسبت به جولای ۳۱ درصد کاهش داشت. با این حال، میانگین ارزش فروش NFT 27 درصد افزایش یافت و از ۳۹.۹۳ دلار به ۵۰.۷۴ دلار جهش کرد. دو روز پس از سپتامبر، میانگین فروش NFT به ۸۶.۰۴ دلار در هر تراکنش افزایش یافت.

سرمایه سوداگرانه در حال انتقال از NFTها به memecoins

Solo Ceesay، بنیانگذار و مدیر عامل کیف پول اجتماعی Calaxy، در نظراتی که قبلاً برای Cointelegraph ارائه کرده بود، گفت که در این چرخه سرمایه سوداگرانه به memecoin ها سرازیر شده است. مدیر اجرایی معتقد است که فضا از NFT ها و به memecoin ها در حال حرکت است.

در ۱۹ آگوست، زمانی گران‌ترین کریپتوپانک بی سر و صدا به کیف پول دیگری منتقل شد. سیسی معتقد است که مالک قبلی NFT با چیپ آبی می‌خواست سرمایه را به memecoins منتقل کند.

منبع : cointelegraph

به این مطلب امتیاز دهید!
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *