جستجو

World Liberty Financial کمک به سلطه دلار یا سود شخصی؟

World Liberty Financial کمک به سلطه دلار یا سود شخصی؟

نگرانی‌هایی وجود دارد که دلار آمریکا ممکن است تسلط خود را به عنوان ارز ذخیره جهانی از دست بدهد. سازمان بین‌المللی BRICS (برزیل، روسیه، هند، چین، آفریقای جنوبی، ایران، مصر، اتیوپی و امارات متحده عربی) نیز با فشار برای استفاده از ارزهای دیگر در تجارت کالا، به این نگرانی‌ها دامن زده.
همزمان، ارزش بازار استیبل‌ کوین (به‌غیر از استیبل‌کوین‌های الگوریتمی) در ۱۲ ماه گذشته رشد مداوم داشته و در ۵ سپتامبر به رکورد ۱۶۹ میلیارد دلار رسیده است.
پروژه World Liberty Financial که مرتبط با خانواده ترامپ است، با همکاری با کارشناسان برتر امنیتی را ادعا کرده از بهترین روش‌های کدنویسی استفاده میکند.
علاوه بر نظرات مثبت درباره استیبل‌کوین‌ها، پروژه World Liberty Financial اشاره‌ای به همکاری با پروتکل DeFi به نام Aave داشته.که در ۲۴ ساعت گذشته، قیمت Aave در CoinMarketCap بیش از ۹ درصد افزایش یافته است.
دونالد ترامپ پیش تر چندین پست مبهم در مورد این پروژه منتشر کرده و این پروژه را به عنوان یک سرویس که به کاربران امکان می‌دهد سیستم‌های بانکی سنتی را دور بزنند و ایالات متحده را به «پایتخت ارزهای دیجیتال» جهان تبدیل کنند، معرفی کرده است.
نکته جالب اینکه تا به حال، افرادی که به این پروژه مرتبط بوده‌اند با حملات مکرر هکرها و کلاهبرداران مواجه شده‌اند. در تاریخ ۸ آگوست، اریک ترامپ مجبور شد توضیح دهد که رمزارز “Restore the Republic (RTR)” به هیچ وجه به این پروژه مرتبط نیست، حتی پس از آنکه شایعه‌ای باعث شد که ارزش این رمزارز در عرض چند ساعت به ۱۵۵ میلیون دلار برسد.
به نظر می‌رسد که پروژه World Liberty Financial با وجود تمام این چالش‌ها و تلاش‌های تقلبی، به حرکت خود در جهت ایجاد تسلط دلار آمریکا در دنیای ارز دیجیتال ادامه می‌دهد.
این پروژه نه تنها قصد دارد سیستم مالی غیرمتمرکز را با محوریت دلار آمریکا تقویت کند، بلکه به دنبال راه‌اندازی یک سیستم مالی امن‌تر است. با توجه به رشد مداوم ارزش بازار استیبل‌کوین‌ها و تسلط آن‌ها به عنوان ابزارهای مالی متصل به دلار، World Liberty Financial می‌تواند نقش کلیدی در آینده مالی دیجیتال ایفا کند.

منبع : cointelegraph

به این مطلب امتیاز دهید!
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *