جستجو

میخوای ارزی پامپ یا دامپ بشود؟ بهتره که با رورینگ کیتی تماس بگیرید.

میخوای ارزی پامپ یا دامپ بشود؟ بهتره که با رورینگ کیتی تماس بگیرید.

پس از بازگشت معمایی کیت گیل، که به نام «رورینگ کیتی» نیز شناخته می شود،پس از یک وقفه بیش از دو ماهه، گیل با یک پست X رمزآلود که memecoin Chewy مبتنی بر Solana (CHWY) را به تصویر می‌کشد، به رسانه‌های اجتماعی بازگشت. گیل تصویر زیر را در یک پست ۶ سپتامبر به اشتراک گذاشت:

میخوای ارزی پامپ یا دامپ بشود؟

طبق داده‌های CoinMarketCap، پس از این پست مرموز، قیمت Chewy در برابر Solana تقریباً ۲۸٪ افزایش یافت و به بالای ۰.۰۱۱ دلار معامله شد.

میم کوین هایی مانند Chewy هیچ کاربرد فنی اساسی ندارند و عمدتاً بر احساسات اجتماعی تأثیر می گذارند. حتی پست‌های X غیرمستقیم از امثال Gill را می‌توان به‌عنوان تاییدیه‌ای قوی برای معامله‌گران memecoin در نظر گرفت، که بر اساس تحلیل‌های بنیادی یا فنی معامله نمی‌کنند.

آیا رورینگ کیتی Chewy را کنار می گذارد یا تایید می کند؟

علیرغم افزایش نزدیک به ۳۰ درصدی توکن Chewy، به نظر می رسد پست مرموز گیل نشان می دهد که او شرکت Chewy را کنار می گذارد و آن را تأیید نمی کند.

تصویری که گیل به اشتراک گذاشته است مربوط به فیلم Toy Story است و صحنه ای را نشان می دهد که اندی اسباب بازی مورد علاقه خود، وودی را رها می کند. در آخرین پست گیل در X، وودی با نشان توکن Chewy جایگزین شده است.

این ممکن است نشان دهد که گیل به کناره گیری خود از نقش خود در Chewy اشاره می کند. او ابتدا تصویری مربوط به Chewy را در پستی در X در ۲۷ ژوئن به اشتراک گذاشت.

میخوای ارزی پامپ یا دامپ بشود؟

هنگامی که اولین فشار کوتاه GameStop در سال ۲۰۲۱ رخ داد، سهام GME تنها در یک ماه بیش از ۱۰۰۰٪ افزایش یافت. این یکی از دلایلی است که معامله گران memecoin از نزدیک فعالیت رسانه های اجتماعی گیل را زیر نظر دارند.

منبع : cointelegraph

۵/۵ - (۱ امتیاز)
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *