جستجو

بازی Catizen پردرآمدترین بازی تلگرام

بازی Catizen پردرآمدترین بازی تلگرام

مینی برنامه تلگرام Catizen، یک پلتفرم بازی به صورت کلیکی ، در ۷ سپتامبر اعلام کرد که در شش ماه اول خود در مجموع به ۳۴ میلیون کاربر رسیده است.

در پستی در پلتفرم رسانه اجتماعی X، Catizen همچنین ادعا کرد که این اپلیکیشن با ۸۰۰۰۰۰ کاربر پولی با میانگین درآمد ۳۳ دلار به ازای هر کاربر پرداخت کننده، پردرآمدترین اپلیکیشن در تلگرام است.

بازی Catizen پردرآمدترین بازی تلگرام

طبق یک بیانیه مطبوعاتی که با کوین تلگراف به اشتراک گذاشته شده است، استودیو PLUTO، ناشر Citizen، اخیراً سرمایه‌گذاری نامعلومی از The Open Platform، بزرگترین گروه توسعه دهندگان شبکه TON دریافت کرده است.

❇️رشد سریع
بازی Catizen در اوایل سال ۲۰۲۴ به عنوان اولین تلاش پلوتو راه اندازی شد. پس از آن، از Hashkey و Binance Labs نیز پشتیبانی دریافت کرده است.

طبق یک پست وبلاگ، «HashKey راهنمایی‌ها و مشاوره‌های نظارتی و همچنین پشتیبانی فنی برای عملیات زیرساخت‌های بلاک چین را به Catizen و سایر محصولات زیر مجموعه آن ارائه می‌کند».

این مشارکت نشانه ورود HashKey به اکوسیستم TON است و Catizen اولین شریک Web3 این شرکت است.

در مصاحبه ای اختصاصی با کوین تلگراف، بن الباز، مدیر عامل HashKey Global، دخالت HashKey را به افزایش سریع تعداد توسعه دهندگان در بلاک چین TON نسبت داد. به گفته الباز، این نشانه “رسیدن یک دوره پر رونق و پر رونق برای اکوسیستم” است.

الباز همچنین به کوین تلگراف گفت که TON به Catizen و پروژه های دیگر چیزی را ارائه کرد که هیچ پلتفرمی قادر به آن نبود: پایگاه کاربر ۹۰۰ میلیونی آن.

به گزارش الباز:

با این مجموعه کاربری، یکی از بزرگترین مشکلاتی که تمام سازندگان Web3 با آن مواجه هستند و غلبه بر آن بسیار سخت است را حل می کند: جذب کاربر.

بازی‌های کلیکر یا همان‌طور که اغلب از آن‌ها به عنوان بازی‌های ضربه‌ای برای کسب درآمد یاد می‌شود، در طول سال ۲۰۲۴ توجه قابل‌توجهی را به خود جلب کرده‌اند.

همانطور که کوین تلگراف گزارش داد، Hamster Kombat، یکی دیگر از تجربه های بازی مبتنی بر تلگرام، اخیراً از مرز ۳۰۰ میلیون کاربر گذشته است. Hamster Foundation، شرکتی که در پشت این بازی قرار دارد، بزرگترین ایرداپ تاریخ را به نمایش گذاشته است. برای انجام این کار، باید ایردراپ ۲۰۲۰ Uniswap را شکست دهد که بیش از ۶.۴۳ میلیارد دلار توزیع کرد.

منبع : cointelegraph

۵/۵ - (۱ امتیاز)
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *