جستجو

ترامپ بازنده اولین مناظره انتخاباتی ، بیت کوین آیا تا ۳۰ هزار دلار میریزد؟

ترامپ و هریس

کامالا هریس، معاون رئیس‌جمهور ایالات متحده و دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا، در اولین مناظره خود در تاریخ سه‌شنبه، یک بار از رمزارز نامی نبردند، زیرا احتمال پیروزی ترامپ در انتخابات تا ۳ درصد در پلتفرم شرط‌بندی غیرمتمرکز پلی مارکت کاهش یافت.

مناظره بین هریس و ترامپ که در ۱۰ سپتامبر در فیلادلفیا برگزار شد، عمدتاً بر برنامه های هر یک از نامزدهای ریاست جمهوری برای اقتصاد، حقوق سقط جنین، مهاجرت و سیاست خارجی متمرکز بود.

شانس ترامپ برای پیروزی در انتخابات در طول مناظره در پلی مارکت کاهش یافت و با کاهش سه درصدی به ۴۹ درصد رسید.

هریس در طول مناظره دو ساعته خونسردی خود را حفظ کرد و بارها ترامپ را تشویق کرد که در برخی مواقع او را عصبانی می‌کرد و با ادعاهای نادرست پاسخ می‌داد.

ترامپ بازنده اولین مناظره انتخاباتی ، بیت کوین آیا تا ۳۰ هزار دلار میریزد؟

✅پیروزی هریس می تواند برای رمزارزها دردسر ایجاد کند.

بسیاری از تحلیلگران ، بسیاری از موفقیت های کوتاه مدت بازار کریپتو – حداقل از نظر عملکرد قیمت بیت کوین – را به پیروزی ترامپ در انتخابات نوامبر در اختصاص داده اند.

در یادداشت سرمایه گذاری ۹ سپتامبر ، تحلیلگران برنشتاین پیش بینی کردند که پیروزی ترامپ در ۵ نوامبر می تواند بیت ک را تا پایان سال تا ۹۰۰۰۰ دلار افزایش دهد.

در صورت انتخاب، ترامپ قول داده است به آنچه که بایدن «جنگ علیه ارزهای دیجیتال» می‌خواند پایان دهد و قول‌های گسترده‌ای برای حمایت از صنعت کریپتو داده است.

در ۵ سپتامبر، ترامپ گفت که قصد دارد مقررات موجود ضد رمزنگاری را حذف کند و ایالات متحده را به عنوان “پایتخت جهانی ارزهای دیجیتال” معرفی کند.

از سوی دیگر، اگر هریس – که موضع رسمی او در مورد ارزهای دیجیتال هنوز تا حد زیادی ناشناخته است – در انتخابات پیروز شود، تحلیلگران بر این باورند که قیمت بیت کوین ممکن است تا ۳۰۰۰۰ دلار کاهش یابد.

ترامپ بازنده اولین مناظره انتخاباتی ، بیت کوین آیا تا ۳۰ هزار دلار میریزد؟

نظرسنجی‌های گالوپ در ماه می نشان می‌دهد که رمزارز در رای‌دهندگان آمریکایی نیست و اکثر آنها اقتصاد، تورم، حکمرانی ضعیف و مهاجرت را به‌عنوان مسائل کلیدی رتبه‌بندی می‌کنند.

منبع : cointelegraph

به این مطلب امتیاز دهید!
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *