جستجو

معرفی کامل ایردراپ داگز (dogs) و نحوه برداشت توکن داگز

معرفی کامل ایردراپ داگز (dogs) و نحوه برداشت توکن داگز

مشارکت در ایردراپ داگز

یکی از جذاب‌ترین جنبه‌های پروژه داگز، ایردراپ این پروژه است که برای اعطای پاداش به کاربران وفادار تلگرام طراحی شده است. بر اساس اعلام تیم پروژه، بیشتر توکن‌ها به‌جای اعضای تیم یا سرمایه‌گذاران، به جامعه هواداران اختصاص یافته است و بدین ترتیب، ریسک احتمال معامله توسط سرمایه‌گذاران و اعضای تیم پروژه کاهش می‌یابد. تعداد توکن‌های داگز ثابت و به میزان ۵۵۰ میلیارد توکن است تا به این ترتیب، احتمال افزایش ارزش این توکن با گذشت زمان افزایش یابد. انتظار می‌رود این پروژه همکاری نزدیکی با تلگرام داشته و کاربردهای متنوعی در این پلتفرم داشته باشد، هر چند که جزئیات آن هنوز اعلام نشده است.

چرا پروژه داگز ارزشمند است؟

مهم‌ترین دلایل ارزش بالای پروژه داگز عبارت‌اند از:

چرا پروژه داگز ارزشمند است؟

تخصیص گسترده توکن‌ها

بر اساس اعلام تیم پروژه داگز، حدود ۴۰۰ میلیارد توکن در طی ایردراپ به کاربران اعطا می‌شود، بنابراین DOGS اهمیت زیادی برای مشارکت‌کنندگان اولیه خود قائل شده است.

چندین امکان برای مطالبه توکن‌ها

کاربران می‌توانند برای برداشت توکن‌های خود از گزینه‌های مختلف مانند CEXها یا صرافی‌های متمرکز، ولت‌های تلگرام و ولت‌های غیرحضانتی انتخاب کنند.

توسعه در آینده

DOGS در پی معرفی استیکرهای میم قابل‌انتشار و معامله به‌صورت آنچین است که این موضوع به کارایی هر چه بیشتر داگز و علاقه کاربران به این پروژه می‌افزاید.

راهنمای برداشت توکن داگز

روش‌های گوناگونی برای برداشت توکن داگز وجود دارد، اما با توجه به محدودیت‌های تلگرام و برخی از صرافی‌های خارجی برای کاربران ایرانی، توصیه می‌شود از کیف پول tonkeeper برای انتقال توکن‌های خود به صرافی‌های دیگر از جمله صرافی‌های داخلی استفاده کرده و از ولت اختصاصی تلگرام به دلیل محدودیت‌های آن، استفاده نشود.

توکن داگز

 

همچنین برای انتقال توکن‌های داگز، حتماً باید کیف پول تون کیپر شما، دارای مقداری تون کوین بوده تا به‌عنوان کارمزد انتقال توکن‌ها از مینی اپ داگز به داخل کیف پول استفاده شود. شما می‌توانید برای خرید تون کوین، از صرافی‌های داخلی از جمله صرافی گرین موج استفاده کنید.

برای استفاده از تون کیپر، ابتدا گزینه Claim onchain را انتخاب کنید.

سپس ولت تون کیپر را انتخاب کنید. به‌خاطر داشته باشید که باید حداقل ۰.۴۲ تون کوین در ولت تون کیپر خود داشته باشید تا به‌عنوان کارمزد برای انتقال توکن‌های داگز شما استفاده شود.

سپس آدرس کیف پول خود را در مینی اپ داگز مشاهده خواهید کرد.

خرید و فروش داگز در صرافی گرین موج

توصیه می‌کنیم برای  انتقال توکن‌های داگز و همچنین خریدوفروش آن، حتماً از صرافی‌های ایرانی استفاده کنید. صرافی گرین موج در بین کلیه صرافی‌های داخلی، با داشتن مزیت‌هایی همچون امنیت بالا، سرعت بالای انجام تراکنش‌ها، پشتیبانی و آموزش کامل و عرضه انواع ارزهای دیجیتال، می‌تواند میزبانی خوبی برای شما باشد.

خرید و فروش داگز در صرافی گرین موج

شما برای انتقال داگز و بسیاری از ارزهای دیجیتال دیگر به صرافی‌های کریپتو، باید تون کوین بخرید. گرین موج با پشتیبانی از طیف گسترده‌ای از ارزهای دیجیتال مطرح در بازار کریپتو از جمله تون کوین، امکان خریدوفروش و انتقال آن را برای شما مهیا کرده است.

برای استفاده از خدمات صرافی گرین موج، ابتدا باید مراحل ثبت‌نام را طی کرده و سپس شروع به خرید و فروش داگز، تون کوین و سایر ارزهای دیجیتال موردعلاقه خود کنید. همچنین می‌توانید با نصب اپلیکیشن گرین موج (که به زودی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت) کلیه معاملات خود را به‌راحتی و با بیشترین سرعت، در موبایل و یا تبلت خود انجام دهید.

پیش‌بینی قیمت داگز پس از عرضه توکن

با نزدیک شدن به زمان ایردراپ DOGS، بسیاری از مشارکت‌کنندگان و حتی سرمایه‌گذارانی که نگاه بلندمدت دارند، به دنبال این هستند که قیمت احتمالی آن را پیش‌بینی کنند. توکنومیک داگز به نحوی طراحی شده است که یک پروژه جامعه‌محور قدرتمند ایجاد شود، به‌نحوی‌که %۷۳ از کل ۵۵۰ میلیارد توکن، در حال گردش هستند.

انتظار می‌رود که توکن داگز عملکرد پرنوسانی پس از عرضه مشابه با ناتکوین (NOT) داشته باشد. قیمت NOT پس از عرضه اولیه تا مدتی افزایش یافت و سپس اصلاح قیمت به دلیل روند کلی بازار آغاز شد، هر چند که از ظرفیت لازم برای افزایش قیمت %۵۰ با افزایش توجه از سوی جامعه برخوردار است. در جدول زیر، قیمت احتمالی هر توکن داگز باتوجه‌به ارزش بازار احتمالی آن، برآورد شده است.

قیمت ارزش بازار
۰.۰۰۰۶۲ ۲۵۰ میلیون دلار
۰.۰۰۱۲۵ ۵۰۰ میلیون دلار
۰.۰۰۲۵ ۱ میلیارد دلار
۰.۰۱۲۵ ۵ میلیارد دلار

ارزش قفل شده داگز در بایننس

حرارت بازار میم کوین ها با ایردراپ DOGS در حال افزایش است. تنها طی سه روز، کل ارزش قفل شده (TVL) داگز در لانچ پول بایننس، به حدود ۶ میلیارد دلار رسید و یکی از بزرگ‌ترین فرصت‌های فارمینگ را در پلتفرم بایننس رقم زد.

البته با توجه به اعلامیه اخیر تیم داگز، انتظار می‌رود رویداد ایردراپ داگز روز ۲۶ اوت (دوشنبه ۵ شهریور) برگزار شود. این تصمیم در واکنش به افزایش معنادار ثبت‌نام‌ها اتخاذ شده است، به‌نحوی‌که حدود ۸ میلیون کاربر به دنبال ثبت‌نام برای برداشت توکن‌های داگز خود و انتقال به ولت‌های خود در صرافی‌ها و ولت تلگرام هستند. با وجود تمام اخباری که این روزها درباره داگز شنیده می‌شود، انتظار می‌رود این پروژه جذاب، تأثیر معناداری بر کل فضای دارایی‌های دیجیتال بگذارد.

بات تلگرامی داگز چگونه کار می کند

سوالات متداول

آیا در حال حاضر، امکان خرید و فروش توکن های داگز وجود دارد؟

در زمان نگارش این مقاله، توکن داگز در بازار اسپات عرضه خواهد شد. البته امکان خرید و فروش در برخی از صرافی های خارجی همچون OKX و Bybit فراهم شده است.

بهترین راه برای دریافت توکن های داگز برای کاربران ایرانی چیست؟

اگر به دنبال انتقال توکن های خود به صرافی ایرانی هستید، ترجیحا از کیف پول تون کیپر (Tonkeeper) استفاده کنید تا به راحتی بتوانید پس از پرداخت کارمزد این ولت، توکن های خود را به صرافی های داخلی منتقل کنید.

تعداد کل توکن های داگز چه قدر است؟

در مجموع، ۵۵۰ میلیارد توکن داگز وجود دارد که حدود %۷۳ آن به مشارکت کنندگان اولیه اعطا شده و در حال چرخش هستند.

بهترین پروژه های بات تلگرامی مشابه داگز کدامند؟

پروژه هایی همچون تپ سواپ، cex.io، X empire، Blum و تایم فارم، جزو بهترین پروژه های کریپتویی در حال عرضه در بستر تلگرام هستند.

به این مطلب امتیاز دهید!
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *