جستجو

کمپانی Circle با سونی در زمینه گسترش USDC همکاری می کند.

کمپانی Circle با سونی در زمینه گسترش USDC همکاری می کند.

این شرکت می گوید که می خواهد استیبل کوین خود را با استفاده از بلاک چین لایه ۲ جدید سونی به استانداردی برای سازندگان Web3 تبدیل کند.

ناشر استیبل کوین و شرکت فین‌تک Circle وارد همکاری با Sony Block Solutions Labs برای گسترش پذیرش USDC در بلاک چین لایه ۲ این شرکت، Soneium شده است.

در ۱۵ سپتامبر، Circle شراکت با بخش بلاک چین سونی را برای ادغام استاندارد USDC Bridged و ایجاد استیبل کوین به عنوان یکی از توکن‌های اولیه سونیم برای تبادل ارزش اعلام کرد.

این شرکت اعلام کرد: “این نقطه عطف مهمی برای ایجاد زمینه برای عصر جدیدی از خلاقیت در فضای وب ۳ است.”

Soneium یک بلاک چین لایه ۲ عمومی اتریوم است که توسط Sony Block Solutions Labs توسعه یافته و در آگوست ۲۰۲۴ راه اندازی شد. Sony Block Solutions Labs یک سرمایه گذاری مشترک با شرکت Sony Group Corporation و Startale Labs است که برای ایجاد زیرساخت شبکه جدید با استفاده از فناوری دفتر کل توزیع شده تاسیس شده است.

استاندارد USDC Bridged مشخصات و فرآیندی برای استقرار یک شکل بریج شده از استیبل کوین در بلاک چین‌های سازگار با ماشین مجازی اتریوم (EVM) است. توضیح داد که این دارایی به عنوان یک پروکسی برای بومی اتریوم عمل می کند، که به توسعه دهندگان امکان می دهد که بر روی زنجیره های L2 ساخته می شوند تا به پرداخت های دلاری دیجیتال دسترسی داشته باشند.

Jun Watanabe، رئیس آزمایشگاه راه حل های بلوک سونی، گفت که این همکاری “به طور ایده آل با دیدگاه ما برای ایجاد یک اکوسیستم دیجیتالی به هم پیوسته تر و کارآمد تر مطابقت دارد.”

Jeremy Allaire مدیر عامل Circle گفت: «این همکاری نقطه عطفی مهم برای ماموریت Circle برای تسریع پذیرش استیبل کوین‌ها و فناوری بلاک چین و توانمندسازی سازندگان برای شکوفایی از طریق تجربه‌های امن و کاربرپسند Web3 است.

در اوایل سپتامبر، بخش سرمایه گذاری سامسونگ، Samsung Next، سرمایه گذاری استراتژیک خود را در Startale Labs، توسعه دهنده بلاک چین L2 سونی اعلام کرد.

علاوه بر این، Soneium همچنین با Astar، Alchemy، Chainlink، Optimism و The Graph همکاری کرده است.

Circle دومین صادرکننده بزرگ استیبل کوین در جهان است که عرضه در گردش آن ۳۵.۷ میلیارد دلار است که سهم بازار آن را ۲۱ درصد می کند.

عرضه USDC از ابتدای سال جاری تاکنون ۴۷ درصد افزایش یافته است، اگرچه نسبت به اوج ۵۶ میلیارد دلاری خود در ژوئن ۲۰۲۲، ۳۶ درصد کاهش یافته است.

در مصاحبه اخیر، دانته دیسپارت، مدیر ارشد استراتژی و رئیس سیاست جهانی در Circle، به کوین تلگراف گفت که این شرکت “اطمینان دارد که استفاده از استیبل کوین ها به عنوان پول عصر اینترنت در جریان اصلی قرار خواهد گرفت.”

منبع : cointelegraph

۴/۵ - (۱ امتیاز)
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *