جستجو

مرگ تدریجی تتر ، USDC ایز کامینگ

مرگ تدریجی تتر ، USDC ایز کامینگ

همکاری صرافی Coinbase و Stripe برای پذیرش جهانی USDC

صرافی Coinbase و Stripe همکاری خود را برای ادغام USDC در مجموعه محصولات Stripe اعلام کرده اند. Stripe در پرداخت‌های رمزارزی خود USDC را گنجانده و انتقال پول سریع‌تر و ارزان‌تر را به بیش از ۱۵۰ کشور ممکن می‌سازد.علاوه بر این، کوین‌بیس تبدیل فیات به کریپتو در Stripe را در کیف پول کوین بیس ادغام می‌کند و به کاربران این امکان را می‌دهد تا با کارت‌های اعتباری و Apple Pay بلافاصله ارز دیجیتال خریداری کنند.

کمپانی Stripe پرداخت‌های رمزارزی شده را در سال جاری مجدداً معرفی کرد و از USDC در شبکه های اتریوم ، سولانا پشتیبانی میکند. این حرکت به کاربران اجازه می‌دهد تا استیبل کوین‌ها را برای تراکنش‌های آنلاین بپذیرند و تقاضای فزاینده برای گزینه‌های پرداخت دیجیتال را تامین کنند.تصمیمات اخیر باعث اهمیت بیشتر استیبل کوین ها در اکوسیستم مالی میشود. استیبل کوین‌ها میتوانند در ادامه ارزهای دیجیتال را ارائه کنند و در عین حال نوسانات را به حداقل برسانند و آنها را به گزینه‌ای جذاب برای مصرف‌کنندگان و کسب‌وکارها تبدیل می‌کنند. کوین بیس قصد دارد با همکاری با Stripe، شکاف بین فیات سنتی و اقتصاد در حال ظهور کریپتو را پر کند.

برایان آرمسترانگ، مدیرعامل کوین‌بیس میگوید «ما با Stripe که سال گذشته معادل ۱ درصد تولید ناخالص داخلی جهانی را داشت، همکاری می‌کنیم تا از مزایای بازار کریپتو ، سریع‌تر و ارزان‌تر به میلیون‌ها کسب‌وکار در سراسر جهان بیاوریم.استیبل کوین USDC، صادر شده توسط Circle Internet Financial، هفتمین ارز دیجیتال بزرگ و دومین استیبل کوین بزرگ پس از USDT تتر است. USDC به دلیل شفافیت و پایبندی به استانداردهای نظارتی، میتواند حتی جای USDT هم بگیرد.با توجه به متریک های استیبل کوین، از ابتدای سال ۲۰۲۴، USDC با ۵۰ درصد از کل تراکنش ها تسلط داشته است. این روند نشان دهنده تغییر قابل توجهی از پویایی بازار قبلی است، جایی که USDT پیشرو بود.

کوین بیس به طور فعال استفاده از ارزهای دیجیتال را در سراسر جهان ترویج می کند و از مقررات صنعت حمایت می کند. کوین بیس و استرایپ با به کارگیری نقاط قوت ترکیبی خود، قصد دارند USDC را به یک ارز قابل قبول برای معاملات جهانی تبدیل کنند.به طور کلی کریپتو آینده پول است زیرا محدودیتی در مرزهای بین‌المللی یا ساعات کاری بانکی ندارد و اصطکاک و هزینه‌ها را برای کاربران کاهش می‌دهد. این سه ادغام کلیدی، پایه ای قوی برای Stripe و Coinbase ایجاد می کند تا آینده پرداخت بهتری را برای کاربران در سراسر جهان آغاز کنند.»

منبع : beincrypto

۵/۵ - (۱ امتیاز)
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *