جستجو

کامبک ریپل به بازارهای ارزهای دیجیتال

کامبک ریپل به بازارهای ارزهای دیجیتال

قیمت ریپل ۲۶٪ افزایش یافته است زیرا به نظر می رسد پرونده Ripple vs SEC به مراحل پایانی خود نزدیک می شود، بدون اینکه نشانه ای حاکی از طبقه بندی XRP به عنوان یک اوراق بهادار باشد. قیمت ریپل ۲۶ درصد افزایش یافت زیرا یک قاضی فدرال نیویورک به پایان دادن به شکایت سه ساله اوراق بهادار علیه آزمایشگاه ریپل نزدیک شد، چیزی که مدیران آن را “پیروزی” برای صنعت می نامند. در ۷ آگوست، یک قاضی فدرال به ریپل دستور داد تا یک جریمه مدنی ۱۲۵ میلیون دلاری بپردازد و گفت که این شرکت به عنوان بخشی از پرونده ای که توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار مطرح شده است، “به طور دائمی از نقض قوانین اوراق بهادار ایالات متحده منع شده و ملزم شده است”.

کوین تلگراف گزارش داد که این حکم ظاهراً پرونده ریپل را با SEC در مراحل نهایی خود قرار می دهد زیرا تنظیم کننده در ابتدا شکایت خود را در دسامبر ۲۰۲۰ تنظیم کرد. بر اساس داده‌های CoinMarketCap، پس از انتشار این خبر، XRP با افزایش ۲۶ درصدی به ۰.۶۳ دلار رسید و بیشتر زیان خود را از رکود گسترده‌تر ارزهای دیجیتال از ۵ آگوست به بعد جبران کرد. در زمان انتشار، XRP با قیمت ۰.۵۹ دلار معامله می شود.

کامبک ریپل به بازارهای ارزهای دیجیتال

براد گارلینگ هاوس، مدیرعامل ریپل لبز، اندکی پس از آن در یک پست X اظهار داشت: «این یک پیروزی برای ریپل، صنعت و حاکمیت قانون است. باد مخالف SEC علیه کل جامعه XRP از بین رفته است.” کمپین بی‌حرکت SEC علیه ما بالاخره به پایان رسید. بیایید همه امیدوار باشیم که این به جنگ این دولت با کریپتو خاتمه دهد. با این حال، سایر مفسران ارزهای دیجیتال به همان اندازه بر حرکت قیمت XRP پس از این تصمیم متمرکز بودند. به طور کلی، یک برد بزرگ برای ریپل. Fred Rispoli، وکیل رمزارز و بنیانگذار قانون Hodl، در پستی در ۷ آگوست X نوشت: اگرچه من از موفقیت ۱۲۵ میلیون دلاری متعجب هستم، اما ریپل فقط با افزایش قیمت در XRP در ۵ دقیقه گذشته، این کار را انجام داد. ریپل برای پرواز آماده است. دیگر آن را نگه ندارید! دیگر سرکوب قیمت وجود ندارد! دعوا تمام شد!!» ریپل ون وینکل، محقق ارزهای دیجیتال به ۱۰۸۴۰۰ دنبال کننده X خود گفت. افزایش قیمت، معامله گران آینده را با حذف ۴۰ درصد بیشتر از موقعیت های فروش کوتاه در مدت چهار ساعت، غافلگیر کرد.

بر اساس داده های (CoinGlass) ۵.۴ میلیون دلار موقعیت های فروش پس از افزایش قیمت، منحل شدند.

کامبک ریپل به بازارهای ارزهای دیجیتال

اگر حرکت ادامه یابد و قیمت به ۰.۶۵ دلار برسد، ۲۰ میلیون دلار دیگر در موقعیت های فروش می تواند لیکویید شوند.

منبع : CoinMarketCap

به این مطلب امتیاز دهید!
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *