جستجو

کرش کریپتو بعد از کاهش نرخ بهره ؟ همه چیز امشب اتفاق میفتد.

کرش کریپتو بعد از کاهش نرخ بهره ؟ همه چیز امشب اتفاق میفتد.

همانطور که سرمایه گذاران اولین کاهش نرخ توسط فدرال رزرو ایالات متحده در چهار سال گذشته را پیش بینی می کنند، آرتور هیز، یکی از بنیانگذاران BitMEX دیدگاه خود را در مورد اینکه چگونه این کاهش های بالقوه می تواند بر بازار ارزهای دیجیتال تأثیر بگذارد، به اشتراک گذاشته است.

هیز سخنرانی اصلی را در Token2049 در سنگاپور در ۱۸ سپتامبر با عنوان “تفکراتی در مورد رویدادهای کنونی اقتصاد کلان” ارائه کرد.

او به نگهداری اوراق خزانه با بازده ۵ درصدی در مقابل سرمایه گذاری در ارز دیجیتال در زمینه تغییرات احتمالی بازار ناشی از تصمیم کاهش نرخ فدرال رزرو که انتظار می رود سرانجام در ۱۸ سپتامبر منتشر شود، پرداخت.

کرش کریپتو بعد از کاهش نرخ بهره ؟ همه چیز امشب اتفاق میفتد.

فدرال رزرو یک “اشتباه بزرگ” مرتکب شده است

قبل از بحث در مورد پیامدهای رمزنگاری در پس کاهش بالقوه نرخ، هیز فدرال رزرو را به دلیل در نظر گرفتن کاهش نرخ ها در بحبوحه انتشار رو به رشد دلار آمریکا و افزایش هزینه های دولت مورد انتقاد قرار داد.

این کارآفرین گفت: «من فکر می‌کنم که فدرال رزرو در زمانی که دولت آمریکا در زمان صلح در حال چاپ و خرج کردن پول خود در زمان صلح است، در کاهش نرخ‌های بهره اشتباه بزرگی می‌کند.»

«در حالی که فکر می‌کنم بسیاری از مردم منتظر کاهش نرخ هستند، به این معنی که فکر می‌کنند بازار سهام و چیزهای دیگر رکود را افزایش می‌دهند، من فکر می‌کنم بازارها چند روز پس از نرخ‌های فدرال رزرو سقوط خواهند کرد. ”

به گفته هیز، کاهش بالقوه نرخ – که او انتظار دارد در ۷۵ یا ۵۰ واحد پایه باشد – احتمالاً باعث افت بازار خواهد شد زیرا “تفاوت نرخ بهره بین دلار آمریکا و ین ژاپن را کاهش می دهد.”

مدیر سابق BitMEX گفت: “ما دیدیم که چند هفته پیش چه اتفاقی افتاد، زمانی که ین از ۱۶۲ به حدود ۱۴۲ رسید، در طی حدود ۱۴ روز معامله که تقریباً باعث سقوط مالی کوچک شد.” بازبینی آن استرس مالی.»

بازدهی اسکناس‌ها در برابر بازده ارزهای دیجیتال: «ما می‌توانیم بازار صعودی اتریوم را دوباره احیا کنیم»
به گفته هیز، بازدهی درآمد در بسیاری از ارزهای رمزنگاری شده “کمی بالاتر یا کمتر از نرخ اسکناس های T” است که بر عملکرد قیمت آنها تأثیر می گذارد.

این کارآفرین پرسید: «چرا باید روی یک برنامه DeFi ریسک‌پذیر سرمایه‌گذاری کنید، در حالی که تنها کاری که می‌توانید انجام دهید این است که با کارگزار خود تماس بگیرید و پول خود را در صورت‌حساب‌های T-T-Bill قرار دهید و ۵.۵ درصد به دست آورید.

منبع : cointelegraph

به این مطلب امتیاز دهید!
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *